Teenage dream..

 
Hello thereeeee. Hmm, I'm fully aware that a LOT of my friends will laugh at me because of this outfit. Well, it's kind a weird, because we're not living on a countryside, but it was a hot day, I needed a coverage and it looked cute in my defence, after all. It's suitable for lazy daily activities cause I was wearing a converse sneakers and of course, for picnic. Do you love to go on picnics? This is the second time, that I wore this hat. Interesting thing is that my mother bought it in 1999, in Switzerland. Years are like days to me, lol. So, I gotta get going, enjoy in post, and tg it's Saturday so I hope you have plans for going out and even though you're not, I wish you to have a lots of fun and a lovely rest of the weekend. Love you all, S. 
Caooo svimaaaaa. Hmm, pa svesna sam prilicno, da ce se vecina mojih prijatelja smejati na konto ovog outfita. Svakako da jeste malo cudan, jer ne zivimo na selu, ali bio je bas topao dan, htela sam da se lepo zastitim od sunca (verovatno i previse), a i u moju odbranu, sve je izgledalo nekako slatko. Mislim da je ovaj outfit pogodan za bilo kakve opustene dnevne aktivnosti s obzirom da sam nosila starke, ali i naravno za piknik. Volite li da idete na izlete i da pravite piknik? Takodje, ovo je tek drugi put u zivotu da sam nosila ovaj sesir. Zanimljivo je to da ga je moja mama kupila jos 1999 u Svajcarskoj. Godine su mi ko dani.lol. Paa, trebalo bi da krenem, uzivajte u postu, i danas je napokon subota pa se nadam da ste isplanirali neki izlazak a, i u slucaju da ste se odlucili za odmor kod kuce, svakako vam zelim da uzivate i da lepo provedete ostatak divnog vikenda.Love you all, S.












Converse sneakers
Bershka dress, belt
Mango jacket
H&M hat, sunnies, headband

If you want to see a person, N.B, who has created this amazing photos and whole design of them click HERE HERE HERE HERE HERE 

1 comment:

  1. Really beautiuful
    http://www.consumerspk.com/damages-of-rs-20000-on-substandard-bread/

    ReplyDelete