If I were a boy...

Boyish vs. girly? Why not combine both in one? It's always about how we see the world and the things in it - isn't it? Today, I had a lovely day with one of my dearest friends who has shown quite amazing skills in capturing all these photos below! I chose this cosy outfit with this glitter t-shirt. Also, you can see my new nike fly kicks. I'm super excited to start combining pieces with them! That's all of me for today haha and I hope you'll enjoy in pics..xoxo, Sophie.
Stil za momke ili devojke? Zasto ne spojiti oba u jedno? Uvek je pitanje ugla gledanja sveta i stvari u njemu - zar ne? Danas sam provela divan dan sa jednom od mojih najdrazih prijateljica, koja je svoje neverovatno umece fotografisanja pokazala na slikama ispod. Za danasnji outfit izabrala sam prilicno komotnu odecu sa sljokicavom majicom. Takodje, mozete videti moje nove nike fly patike. Jedva cekam da pocnem da ih kombinujem sa razlicitim komadima odece. To bi bilo sve za danas i nadam se da cete uzivati u slikama..xoxo, Sophie.













Zara jeans jumpsuit
Nike kicks
Tally Weijl t-shirt
Stradivarius bag
Michael Kors watch
Six bracelet

Photo credits go to my dear Nevena B. Click HERE for her instagram account.

2 comments: