Olive in martini glass!

First thing first, I am not some fan of martini!Haha..Well these amazing pants are in IT olive color so this was the only imaginative title that I could remember at the moment. I just adore these pants. When you put your legs together it seems like you're wearing a maxi skirt. When you stand still, you look politely and properly, and when the wind blows..Ahhh. You are barely wearing a shorts!! You can wear them almost for every occasion. It only depends on shoes, as far as I am concerned. The past weekend was extremely exhausting for me. On Saturday I had to do all my chores. Then we went on my baby boy's, Mimi's, 18th bday. After it, my girls and me had to keep the party going so we went to club and I got home at 5 a.m. I slept for like 4 hours because I had to get up and study sociology and then photo shooting. So please, excuse me for wearing sunnies on every single photo. I hope you'll love these pants as much as I am in love with them. Love you all, Sophie. 
Pre svega, ja nisam neki fan Martinija. haha..Ali ove predivne pantalone su me uzasno podsecale na boju masline u svakoj ispijenoj casi martinija Carrie Bradshaw, stoga je ovaj naslov bio nekako najprikladniji i jedini koga sam mogla da se setim u datom trenutku. Ja prosto obozavam ove pantalone. Kada spojite noge, vizuelno se cini da nosite maxi suknju. Pak, kada stojite mirno, izgledate jako pristojno i prikladno, medjutim kada vetar pocne da duva. Ahh..Izgleda kao da nosite sorts sa nekim dodacima!! Ipak, skromno smatram da su prikladne za skoro sve prilike. Nekako sve zavisi od toga za koje cete se cipele opredeliti. Sto se tice proslog vikenda, on je bio uzasno naporan. U subotu prepodne imala sam obavezu da ispunim sve svoje kucne zadatke. Nakon toga, u planu je bio 18ti rodjendan moje bebe, Mimija. Posle toga morale smo da nastavimo slavlje pa smo zavrsile u klub i konacno sam stigla kuci u 5 a.m. Nazalost, spavala sam samo naredna 4 sata jer sam morala da ucim sociologiju a nakon toga da idem da islikam ovaj outfit. Stoga, izvinite sto na svakoj slici nosim naocare. Nadam se da ce Vam se dopasti ove pantalone u toj meri u kojoj sam ja u njih zaljubljena. Love you all, Sophie.









Zara pants
New Yorker shirt
Bershka heels
Motivi bodice
H&M belt
Stradivarius bag

Photos by insanely gifted N.B as always! For her instagram page click HERE HERE HERE OVER HERE 


3 comments:

  1. Ove pantalone su fantastične :))). Prije neki dan sam ih gledala, al imam sliče od prošle godine :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, super funkcionalne su! Bile su letos crvene i nude ali ja broj nikako nisam mogla da nadjem! Bad luck! :/

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete