Haul it/IT?

So, I am officially back in Serbia. Wohoooo.. My school trip is sadly over. This is our last trip all together as a classmates so I'm feeling kinda odd and sad. But life is full of ups and downs, right? Anyway, few next posts will be all in connection with that beautiful well-spent 6 days. I couldn't actually make a full outfit post because we were busy like 24/7 but I do have some cool things, as a matter of fact. So, I am still thinking but hopefully 3 posts from Italy would be published. Below, you can see special things that I bought which I wanted to share with you. I wanted to make something different so I've gone with this polaroid frames. Do you like them? So, I hope that you are going to enjoy in post and that you enjoyed in I came dressed to kill post. 
Ti amo, Soph.

Paa, evo konacno sam dosla u Srbiju. Wohooo.. Nazalost, ekskurzija se zavrsila. Ovo je poslednja godina da smo u tom sastavu putovali zajedno stoga se osecam veoma cudno i tuzno, svakako. Ali zivot je pun uspona i padova, zar ne?  U svakom slucaju, nekoliko sledecih postova ce imati veze sa tih 6 divnih dana. Nisam bas bila u mogucnosti da slikam outfit post, jer smo bili na nogama 24 sata, 7 dana u nedelji (ili 6 haha) ali svakako da se moze iskopati nesto kul materijala. Jos gledam i planiram, ali nadam se da ce sledaca citava 3 posta biti inspirisani ovim putovanjem. Ispod, mozete videti neke simpaticne stvarcice koje sam kupila i zelela da podelim sa Vama. Htela sam da malo nesto promenim, pa sam ubacila ove polaroid ramove. Jel Vam se svidjaju?
Nadam se da cete uzivati u post-u i da ste isto tako uzivali u I came dressed to kill  post-u.
         Ti amo, Soph. 


No comments:

Post a Comment