Cute corners of my little kingdom...

So, as I said, the school year has just begun. I have to admit that I don't have a plenty of time to write blogs. Well, writing is still ok, but photographing, choosing photos and all those things are really demanding. Don't take me wrong, I adore all things connected to blog, but let's just be honest, I'm a nerd. I have always to keep touch with my school obligations. Buuut, I'm organized, so I'll try to put blog on my daily schedule and everything is going to be great and lovely, right? Also, you know that NY Fashion week is taking place, at the moment of speaking, and I have to admit that I'm jealous of all of you, who are right now in NYC...I hate you all.haha, Just kidding, of course.Anyway, for this post I chose to show you something different. Cute things and corners of my purplish room..Love yooooou all, S. 
Pa, kao sto sam vec napomenula u proslom postu, skolska godina je vec pocela. Moram da priznam da naime i nemam toliko vremena da pisem blog. Pisanje je u redu, ali slikanje, biranje slika, outfita i svih tih stvari je dosta zahtevno. Nemojte to da shvatite pogresno, ja obozavam sve stvari koje imaju veze sa blogom, ali da budemo iskreni, ja sam streber. Ja nekako nikada ne mogu da se opustim kada krene skola i uvek moram da se trudim da idem u korak sa gradivom. Ipak, svi smatraju da sam organizovana osoba stoga cu se potruditi da uskladim blog sa svim obavezama i da sve bude kako treba. Takodje, znate da se trenutno odrzava NY Fashion week i morala sam da Vam priznam da sam jako ljubomorna na sve ljude koji su trenutno tamoo. Mrzim Vas sve.haha Salim se, naravno. Elem, za ovaj post sam izabrala nesto drugacije. Videcete sve slatke stvari i uglove moje ljubicanstvene sobice.Love yooooou all, S.
*These beautiful photos are made by my lovely N.B click HERE for her official Instagram page.* 





No comments:

Post a Comment