Can't be tamed..

After I came dressed to kill post, I just had to go with a bit of boyish style. Also, as you can see, I've dyed my hair in a darker color. This hair color is very similar to my natural hair.. It's so funny that girls no matter what, are always coming back to their natural hair colors, after trying out so many contraries..Ah, seriously, girls ARE complicated. Anyway, below you are now able to see, the most beautiful thing that I bought in Italy. I was hiding them in Haul post, but I couldnt wait more, so I had to show you.. I've wore them with maxi skirt also and I have to tell you that they go amazingly good with it. Kinda unmatchable, I know..Enjoy in post and stay tuned for more great things..Big kiss to my lovelies, your S. 


Posle I came dressed to kill post, jednostavno sam morala da malo unesem boyish stila i da Vam to pokazem. Takodje, mozete da primetite da sam kosu ofarbala u malo tamniju nijansu. Ova boja je u stvari najbliza mojoj prirodnoj boji kose. Zanimljivo je da, devojke, zene ma koliko puta menjaju boju kose, uvek se nekako vracaju svojoj prirodnoj boji. Zene jesu komplikovane, stojim iza toga. U svakom slucaju, ispod, u post-u, mozete videti najsavrseniju stvar koju sam kupila u Italiji. Namerno nisam htela da ih objavim u haul post-u, ali vise nisam mogla da izdrzim i morala sam da ih slikam. Inace, nosila sam ih i u maxi suknju i stvarno izgledaju mnogo dobro! Znam da je prilicno ne spojivo, ali je stvarno dobro..Uzivajte u post-u i nastavite da pratite Fashion killah.Big kiss to my lovelies, your S.












Big thank to my lovely baby girl N.B..Make sure you check out her Instagram profile click HERE HERE HERE HERE HERE HERE HERE and HERE <3 br="" nbsp="">


No comments:

Post a Comment