Hairy ball?

These kinds of jumpers are absolute hit for a past 2 years, I'd say. It's truth that sometimes you can have complications with them, and it's pretty obvious that you're going to look like a giant bear in them but..They are so cute and warm..I'm crazy in love with this one cutie below..I've even found it on sale in H&M so the day couldn't gone better hahha.. When you find something that you fancy and it's on sale..Heaven on earth! Or is it just by me? We've changed a bit location and light. How do you like changes? I'm not ,at the moment of speaking, at my highest level of inspiration, so, I'm sorry..
Hope you'll like this post and new things..Love you all, Sophie.

Ovaj tip dzempera je apsolutni hit protekle mozda 2 godine. Istina je stvarno, da su ceste komplikacije sa njima i vrlo je verovatno da cete u njima izgledati kao medved.haha aliii meni su preslatki i jako su topli. Zaista, ja sam zaljubljena u ovaj moj! Inace nasla sam ga na snizenju u H&M-u, stoga taj dan nije mogao da prodje bolje haha.. Kada nadjete nesto sto Vam se jako svidja i jos je na popustu,.ah..Divno! Ili sam samo to ja i moje satisfakcije? Sto se tice slika, promenili smo malo lokaciju i svetlo. Kako Vam se svidjaju promene? Izvinite, trenutno i nisam bas na vrhuncu inspiracije da bih Vam pisala..
Nadam se da ce Vam se dopasti post i male izmene. Love you all, Sophie.

Photo credits >>>>> N.B for her official lovely instagram page click HEREEE HEREEE OVEEER HEREEE 















4 comments:

  1. odlican look! dopada mi se kako je sve uklopljeno sa cizmama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tiii :)) Drago mi je da ti se dopada.xxx

      Delete
  2. Wow you have explained it so nicely great
    http://www.consumerspk.com/damages-of-rs-200000-against-tehsil-municipal-administration-rawalpindi/

    ReplyDelete