You can tell Jesus that B***H is back...


So... Hello world..Since I haven't been writing for almost a year, I think that this title is more than suitable..Btw, Georgina, thanks!! So, this year was f*****g crazy! As I turned 18, I stopped blogging because the real obligations came..,and they hit me like Katrina. First, I had to decide what will I study and actually do for the rest of my life; than preps..Besides I had to go to school, learn for it, do the exams, I had to regularly practise chemistry and maths.. Finally, the hell on Earth was finally over on the beginning of July. I entered the university I wanted badly, and actual killed the test so ever since I am living the life..and the feeling is amazing.. So, this following post is the outfit from my prom night. I know all then girls want to look like princesses and have all those glamorous gowns, but that wasn't quite my point.I've gone with the flow. I wanted to wear something that I'll definitely wear in the future but still to look glammed up and not 30 years older than my actual age haha..I hope you'll enjoy !!
P.S. At the moment I have a lot of spare time, so I'll try hard to be more up to date and to blog more often.
Xoxo, S. 

Paaa. Zdravo svima. Kako nisam pisala skoro pa godinu dana mislim da je naslov ovog blog post-a totalno prikladan.. Verovatno ste svi upoznati da je iz Gossip Girl, zato hvala ti Dzordzina!! Protekla godina je stvarno bila luda. Od kada sam proslavila svoj 18ti rodjendan, prestala sam da blogujem jer su prave obaveze dosle. I doslovno su me ubile. Pre svega, morala sam da odlucim sta zelim da studiram i cime bih volela da se bavim do kraja svog zivota a, onda su i naravno dosle pripreme za to. U to vreme, pored toga sto bih morala da ucim za skolu, radim kontrolne vezbe i druge stvari, morala bih redovno da vezbam matematiku i hemiju.. Medjutim, to vreme je nekako dosta brzo proslo i vec sam pocetkom jula bila slobodan covek. Upisala sam naravno fakultet i jako sam dobro uradila prijemni zato se od tada trudim da zivim zivot punim plucima..I osecam se savrseno! Outfit koji mozete da vidite u nastavku je moj maturski izgled. Sve devojke u tom periodu su jako uzbudjene ali i pomalo opsednute kako moraju izgledati savrseno, i kako im je to jedina prilika da nose dugacke haljine i izgledaju glamurozno. Naravno, ja se ne slazem sa tim i nisam jednostavno htela da moj look ide u tom pravcu. Ja sam htela da nosim nesto sto cu svakako moci u buducnosti da jos nosim ali sam idalje htela da izgledam dobro i da ne izgledam puno starije nego sto jesam. Malo sam ja cudna po tom pitanju ali nekako smatram da mogu ako zelim da kupim dugacku haljinu whenever i da je nosim bilo gde, jer koga briga sta ce ljudi pricati, okretace se za vama i donekle ce Vam se i diviti. 
Nadam se da ce Vam se dopasti post i pokusacu u narednom periodu kako imam puno slobodnog vremena da malo vise blogujem!
Xoxo, S.  











This last one is definitely my favorite.. #SPONTANEOUS

1 comment: